那個年頭,就是鬼迷心竅。
posted by 鬼 @ 7.4.05
為什麼不上學?
重複的留言,我刪了!
因為不想上,沒心情,沒心機!
What's the problem with you this time? Can I help?by Ball Wang.
你又想叫 Richard Branson 留機票俾我?
小嫻不要發愁幸福就在樹下等你深雪上
你 role play 得好投入喎!之前的文章 delete 晒啦,冇留意咩?我呢度冇麵包樹架!
紅波,我刪了你十個相同的留言,呢度有時會有問題。還有,請含隱!我只會說我以前在尖沙咀工作。你真的那麼不熟識我麼?你覺得我會戀棧工作嗎?還要用上沉溺這種字眼去形容?
幸福的小天使:加油!你很有潛質。
點解你叫紅波 "請含撚"?by 李拆暴爛殉
大家都係低調好,含蓄d,留番d私隱。
李拆暴爛殉:你的中文何時變得這麼厲害了。
席絹如果我五月底已經可以走,你係咪都冇問題?還是你都係想六月去?深雪
仲有,又收到四月份的ruby tuesday半價coupon了,幾時去飲smoothies?深雪
Smoothies? 我又去!法蘭西加
席絹、小嫻︰讓我們在這個星期五晚,啖一口幸福的smoothies吧!深雪
用「呷」字吧!我不用上課呀,可以早點!法蘭西加
小嫻、席絹︰仆街喇!我唔知係咪錯手delete左半價coupon果個mail呀!搵唔番呀而家!你地有冇其他人收到呀?超七的深雪上
噢!搵番喇!去得喇!太古城?七點半得唔得?
你神經錯亂呀,深雪不應該說粗話的。
七點半,好呀!那兩粒波來不來?另,佳佳,你個澳洲男朋友都有個 blog 喎!我邀請了他來這兒玩,不知他來不來留言?
澳洲男友個blog的地址係…深雪
噢,我忘了…小嫻請輕輕的送上那寫滿幸福的blog深雪
人家都沒有帶你去澳洲,你還幸福嗎?微波爐都送不了給你。http://daike.blogspot.com/
深雪:我收不到張coupon,你今晚再send吧。
原來我收到了,sorry.
席絹不要客氣讓我們星期五晚一起擁抱幸福吧但你可以call紅黃波嗎?深雪
喂,我病了!明天不能來抱擁幸福。
小嫻得悉你抱恙,心頭不禁上泛起一點漣漪才女多半肺癆,你就死埋一邊唔好累街坊好了!吼~~~~~~~~~~深雪
我等報告出,有咩事,你地要去胸肺科同我搞 gathering!
唔駛擔心喎你不嬲都係cousin嫁啦!鍾樂佳
冇野啦,佢都冇捉我去入廠。
我老豆就真係入左廠做完通波仔手術轉頭又話有d唔係好妥又入番去情緒差到死又婆婆媽媽講野好似拍劇果d人咁唉做人真係煩獨家村鍾樂佳
Post a Comment
<< Home
是一顆小小的小拿星; 自閉,是醫不了的老毛病。 文字的世界,盡是夢幻;傷痕累累的離去,回來,是學會堅強嘛?
View my complete profile
33 Comments:
為什麼不上學?
重複的留言,我刪了!
因為不想上,沒心情,沒心機!
What's the problem with you this time? Can I help?
by Ball Wang.
你又想叫 Richard Branson 留機票俾我?
小嫻
不要發愁
幸福就在樹下等你
深雪上
你 role play 得好投入喎!
之前的文章 delete 晒啦,冇留意咩?
我呢度冇麵包樹架!
紅波,我刪了你十個相同的留言,呢度有時會有問題。
還有,請含隱!我只會說我以前在尖沙咀工作。
你真的那麼不熟識我麼?你覺得我會戀棧工作嗎?
還要用上沉溺這種字眼去形容?
幸福的小天使:
加油!你很有潛質。
點解你叫紅波 "請含撚"?
by 李拆暴爛殉
大家都係低調好,含蓄d,留番d私隱。
李拆暴爛殉:
你的中文何時變得這麼厲害了。
席絹
如果我五月底已經可以走,
你係咪都冇問題?
還是你都係想六月去?
深雪
仲有,又收到四月份的ruby tuesday半價coupon了,幾時去飲smoothies?
深雪
Smoothies? 我又去!
法蘭西加
席絹、小嫻︰
讓我們在這個星期五晚,啖一口幸福的smoothies吧!
深雪
用「呷」字吧!我不用上課呀,可以早點!
法蘭西加
小嫻、席絹︰
仆街喇!
我唔知係咪錯手delete左半價coupon果個mail呀!搵唔番呀而家!你地有冇其他人收到呀?
超七的深雪上
噢!搵番喇!去得喇!
太古城?七點半得唔得?
你神經錯亂呀,深雪不應該說粗話的。
七點半,好呀!那兩粒波來不來?
另,佳佳,你個澳洲男朋友都有個 blog 喎!
我邀請了他來這兒玩,不知他來不來留言?
澳洲男友個blog的地址係…
深雪
噢,我忘了…
小嫻
請輕輕的送上那寫滿幸福的blog
深雪
人家都沒有帶你去澳洲,你還幸福嗎?
微波爐都送不了給你。
http://daike.blogspot.com/
深雪:
我收不到張coupon,你今晚再send吧。
原來我收到了,sorry.
席絹
不要客氣
讓我們星期五晚一起擁抱幸福吧
但你可以call紅黃波嗎?
深雪
喂,我病了!
明天不能來抱擁幸福。
小嫻
得悉你抱恙,心頭不禁上泛起一點漣漪
才女多半肺癆,你就死埋一邊唔好累街坊好了!吼~~~~~~~~~~
深雪
我等報告出,有咩事,你地要去胸肺科同我搞 gathering!
唔駛擔心喎
你不嬲都係cousin嫁啦!
鍾樂佳
冇野啦,佢都冇捉我去入廠。
我老豆就真係入左廠
做完通波仔手術
轉頭又話有d唔係好妥又入番去
情緒差到死
又婆婆媽媽
講野好似拍劇果d人咁
唉
做人真係煩
獨家村鍾樂佳
Post a Comment
<< Home