鬼迷心竅

那個年頭,就是鬼迷心竅。

March 25, 2005

一個電郵

收到一個電郵,一個很難分類的電郵,
你說是笑話嗎?它又不是杜撰的。
你說是個通知嗎?但中間又沒有實質的資訊。

電郵的大概內容是這樣的:

朋友,今晚大家約會的詳情就這樣吧:
時間:七點半
地點:尖沙咀 Pizza Hut
   (只有一間嗎?嘻嘻,我其實都不太清楚...)

鬼,你去留座好嗎?因為你有 Pizza Card 呀!
麻煩你了,今晚見啦!

發起人


收到這個電郵,你會沒有問題要問嗎?

重點一,好大膽的電郵。
大王:「嘩,好大膽!差遣鬼去辦事?連我也不敢!」
主人:「這樣的事連黃波也不敢呢!」
紅波:「鬼,你何時當了人家的助手呢?」

重點二,尖沙咀 Pizza Hut 等。
黃波:「是不是等於各有各等,能見面的話才一起吃飯?」
鬼:「那我約你灣仔麥當奴等吧!」
黃波:「和約在 7-eleven 分別不大。」
醫生太:「不如約炮台山大家樂吧,也有幾間。」

重點三,因為你有 Pizza Card。
有 Pizza Card 和打電話留座有什麼關係?
任何人都不能用張Pizza Card 打電話吧,
你需要的是一個電話和一張嘴巴!
大王:「不如說誰有 HSBC 信用卡就誰去打電話留座!」

重點四,Pizza Hut 打電話留座?
原來 Pizza Hut 可以打電話留座的,廿多年來也不知道。
鬼:「以後去茶餐廳也要打電話留座。」

25 Comments:

At 25/3/05 13:58, Anonymous Anonymous said...

其實佢同我地好似嚮唔同星球. That's why 大家諗緊唔同既O野.
定還是佢出入高級食肆多,以為訂位係必然既?
定還是佢劑劑都老點到人幫佢排隊等位,佢去到唔使等,以為o的檯係預先訂既??
你今次唔出9 up語錄?

by Ball Wang

 
At 25/3/05 14:21, Blogger gomamon said...

你好大膽,雖然佢唔會黎呢到,但呢到好多人都識佢呀!當然,見面的機會不大,但都危險。
鬼,你沒有說後續,佢理直氣壯地認為那電郵已經約好哂所有人,即使那email是約會早上發的,而且咁荒謬。其實我地應該唔好email同打電話問佢點,睇下佢7:30pm去左邊到等。
語錄好呀,我都不大記得昨晚說了什麼,除了裝修工人的比喻。

 
At 26/3/05 00:00, Anonymous Anonymous said...

冇野講,
簡直一睇就知邊個係發起人

佳佳

 
At 26/3/05 12:01, Blogger  said...

黃波,佢竟然夠膽老點我,一日之內老點我 3 次。
呢個指標證明了你第二點假設真到冇得再真。

主人,我個人認為,我地大膽的程度點都不及佢。

佳佳,終於輪到我呀,之前我仲隔岸觀火;
我十分認同你處理這等 email 的手法。

語錄?有些唔出得街,例如裝修和再見李同學的承諾。
其他的,也有幾樣,我去完街再寫。

 
At 26/3/05 15:15, Blogger gomamon said...

佳佳,你唔理佢,佢就沒有再搵你約人?

 
At 26/3/05 22:53, Anonymous Anonymous said...

因為胡榮走,
所以我地出來hea,
係咁椅打俾佢
佢又話黎
咁就解決左件事了
"胸姐"講返"上次果單大野"都不停投訴啦
佢話"慰勞"姊妹果餐都要自己夾番錢

其實我地呢d說話,可以講得幾露骨呢?
邊個係佢條針呢?
佢知道又會點呢?
我咁樣寫大家又明幾多呢?
我係邊個又有冇外人知呢?

佳佳

 
At 26/3/05 22:55, Anonymous Anonymous said...

但你地可唔可以講埋個結局過我知呢?
佢吩咐完阿鬼做野之後
有冇人出黎呢?
有冇人訂檯呢?
出到黎有咩好講呢?
好緊張

鍾樂佳

 
At 27/3/05 01:15, Blogger  said...

那個 email 是笑話,睇完梗係打俾主人。
我心諗係咪應該自己食飯,唔理佢,
扮係公司收唔到 email。

主人同醫生商量,認為點都要有最後一次,
就認定了那一晚,所以主人給發起人一個 email,
說了 Pizza Hut 沒有訂位的事。

後來,另有朋友剛落機,問今晚點算。
佢還請纓打電話俾發起人,當然又預左會俾老點。

事情的高潮來了,原來佢以為朝早那所謂的 email,
已把事情搞定了,主人的 email 是搞事,
所以佢本想立刻打電話去鬧主人。

最後,由落機朋友訂位,發起人都係除了主人外,
一個電話都冇打到,我地自己通知大家。

 
At 27/3/05 01:23, Blogger gomamon said...

胸姐都投訴?唔似喎,我以為係我地先心地唔好。我好有興趣知道胸姐有咩投訴。
佢都會去farewell,估唔到喎,就係今日呀?佢係咪真係會到呀?
個發展你都可以估到,總之佢又怪我搞事,最後係空姐負責約時間地點同book檯。開頭好多人都想縮沙唔去,不過最尾都揍到9個人,幾風風光光。成餐飯咪我地自己gathering,佢都沒怎樣搭咀。細節下次見面先講。

 
At 27/3/05 01:23, Blogger Unknown said...

我唔明點解你地要咁合作囉

佢而家係「在自己的中心呼喚菜」
以為全世界得佢一個人
大王之名要讓俾佢
你地一唔係就狠狠地教育一下佢
一唔係就從佢既生命FADE OUT
唔可以俾佢折磨落去

 
At 27/3/05 01:30, Blogger  said...

是最後一次了,我地早揀左 fade out。
佢問我地僕人回來會不會 gather,
只係答唔知,我一定唔會話事,由僕人自己決定。
那一晚,我地仍會食飯,
因為我地自己約好其他人十點去飲野。

 
At 27/3/05 01:36, Blogger gomamon said...

係喎,你唔講起,我都真係唔覺原來佢都沒份打電話約人。除了我,最少有打俾大王吧。

 
At 27/3/05 01:39, Blogger Unknown said...

主人,你做咩唔上icq?

 
At 27/3/05 01:45, Blogger  said...

大佬的都係叫你打架,佢原本又要老點我,
不過落機朋友幫推左,但佢都叫你打。

你兩個係佢好朋友,一個有 50% off,一個有 30% off。

 
At 27/3/05 01:46, Blogger gomamon said...

fade out這條路其實幾唏噓,不過,沒其他選擇。
鬼,你說的gathering,他已經決定了對策,我只會按指示而行。
佳佳,個晚佢知道我同你會去旅行,猛咁問幾時,好似想一齊去,嚇得我即刻話取消了。

 
At 27/3/05 01:48, Blogger  said...

僕人給你打了電話嗎?還是大王的策略?
他找死呀,回來了也不打電話給我?

 
At 27/3/05 01:50, Blogger gomamon said...

50% off同30% off一定要話俾佳佳知,真係無話可說。

 
At 28/3/05 21:33, Blogger Unknown said...

你和空姐,誰是七折誰是半價?

如果我問,我應該會有「加三」囉

嘩,如果真係同埋一齊旅行,鬧交鬧到唔停口囉一定,旅途上唔想爆血管的話唔好亂黎。

另,我有一大同學想一齊去,我諗四個人好似仲好,你和janet意下如何?

 
At 28/3/05 22:48, Blogger  said...

唔係空姐,係大王!你估邊個有半價?
no,你地邊會兜口兜面鬧交?只會分開行。

同阿祥定阿榮?

 
At 28/3/05 22:57, Blogger gomamon said...

我可以,再問問janet。
鬼,你去不去?

 
At 28/3/05 23:59, Blogger  said...

三天假,有點難度!
我老細成日係度呀吱呀 draw。
同埋,你地有四個人了。

 
At 29/3/05 13:52, Anonymous Anonymous said...

不是榮,也不是祥,是emily

大王半價啦,
主人既友情邊值咁多丫…

如果阿鬼去,咪再叫多一個,湊夠六個囉!叫下叫下,不如包團自己安排行程啦!

3日假都嘈?嫌你放得少呀?你不嬲放開十幾廿日果種假期嫁喎!

佳佳

 
At 29/3/05 14:03, Blogger  said...

係囉,點解有交通意外唔係第一個打俾大王呢?

 
At 29/3/05 22:16, Blogger gomamon said...

夠了!我怕事。

 
At 29/3/05 23:10, Blogger  said...

你怕咩呢?怕大王?定發起人?唔可能!

 

Post a Comment

<< Home