那個年頭,就是鬼迷心竅。
posted by 鬼 @ 23.9.06
剛旅行回來,以為心情會好一點,一點兒也沒有。看見一大堆別人歡笑的照片,我心內百般不願接受現實。以為自己可以堅強一點,其實什麼也沒有。旅行的地方與她到過,換來又是一陣傷感。那種哭不出的感覺,很辛苦。
三年前,我試過,唔 work 架!如果你早少少講,我會叫你唔好。那時候,一個人在北海道,好唔開心,好想走。只係留左兩日,我落左去青森。那十日,真係唔知自己做緊乜。喊又一個人,訓又係一個人,坐火車,搭飛機都係一個人。雖然係咁,呢次,都好想離開香港,搵d野俾自己 occupy 掛。可能好彩,呢排公司唔俾我放假。我其實問過要放兩星期大假。
by the way,你唔好咁啦!真係冇出路架!雖然跟你認識不深,係你個 blog 度插嘴,幫唔上忙,但冇人忍心想見到你咁樣。我想,你的朋友,倫的朋友,都希望你可以擺脫心入面的包袱。我明白你的感受,我自己都唔知可以點。係明白好多事情,但有時自己的心真係唔到自己控制,理智同感覺扭作一團,糟得很。只可以話,日子都係要過,但唔快樂。都唔知點樣會快樂一點。我講個笑話,就係,我所有朋友都唔信我傷心。我都唔知點解,由一開始,佢地就唔信,到結束,佢地又唔信。可能,佢地根本就唔信我呢個人。
我明白日子是要過,我這樣子也沒有人會可憐我。人家十指緊扣開開心心,我還可以怎樣?我也想開開心心大大方方,人始終要面對一些不想面對的事。
其實,你好大方架喇,我覺得。只係你對自己唔夠大方咋。
多謝你,我想我們都是同一類人,是多愁善感的那種。今早和她msn過,覺得她很幸福,但為何我的感覺是失落?
Thanks, I think we are the same type of people.
我想,也許你要擺脫輸或贏的概念,她得到幸福,找到她的快樂,不就是一個好結局嗎?你用情很深,我不及你。可能,我愛一個人最多只能愛到這樣一個程度。我不是那種很會表達情感的人,我能包容的,哄人的技倆,都全派上用場了。然而,我相信,你對一個人好,他只能感激你,不等如他要愛上你。
Post a Comment
<< Home
是一顆小小的小拿星; 自閉,是醫不了的老毛病。 文字的世界,盡是夢幻;傷痕累累的離去,回來,是學會堅強嘛?
View my complete profile
8 Comments:
剛旅行回來,以為心情會好一點,一點兒也沒有。看見一大堆別人歡笑的照片,我心內百般不願接受現實。以為自己可以堅強一點,其實什麼也沒有。
旅行的地方與她到過,換來又是一陣傷感。
那種哭不出的感覺,很辛苦。
三年前,我試過,唔 work 架!如果你早少少講,我會叫你唔好。
那時候,一個人在北海道,好唔開心,好想走。
只係留左兩日,我落左去青森。那十日,真係唔知自己做緊乜。
喊又一個人,訓又係一個人,坐火車,搭飛機都係一個人。
雖然係咁,呢次,都好想離開香港,搵d野俾自己 occupy 掛。
可能好彩,呢排公司唔俾我放假。我其實問過要放兩星期大假。
by the way,你唔好咁啦!真係冇出路架!
雖然跟你認識不深,係你個 blog 度插嘴,幫唔上忙,但冇人忍心想見到你咁樣。我想,你的朋友,倫的朋友,都希望你可以擺脫心入面的包袱。
我明白你的感受,我自己都唔知可以點。係明白好多事情,但有時自己的心真係唔到自己控制,理智同感覺扭作一團,糟得很。
只可以話,日子都係要過,但唔快樂。都唔知點樣會快樂一點。
我講個笑話,就係,我所有朋友都唔信我傷心。我都唔知點解,由一開始,佢地就唔信,到結束,佢地又唔信。可能,佢地根本就唔信我呢個人。
我明白日子是要過,我這樣子也沒有人會可憐我。人家十指緊扣開開心心,我還可以怎樣?我也想開開心心大大方方,人始終要面對一些不想面對的事。
其實,你好大方架喇,我覺得。只係你對自己唔夠大方咋。
多謝你,我想我們都是同一類人,是多愁善感的那種。今早和她msn過,覺得她很幸福,但為何我的感覺是失落?
Thanks, I think we are the same type of people.
我想,也許你要擺脫輸或贏的概念,她得到幸福,找到她的快樂,不就是一個好結局嗎?
你用情很深,我不及你。可能,我愛一個人最多只能愛到這樣一個程度。我不是那種很會表達情感的人,我能包容的,哄人的技倆,都全派上用場了。然而,我相信,你對一個人好,他只能感激你,不等如他要愛上你。
Post a Comment
<< Home