那個年頭,就是鬼迷心竅。
posted by 鬼 @ 11.8.04
我不是找碴,但你乘電梯都咁多野諗?
個問題係你有冇試過咁樣三個人企埋一級?仲要你唔識佢地架,都唔知佢地做乜。第二個女仔企埋上來時,我都窒左一下,但佢地由始至終都好自然...我個人好需要空間,所以我讓佢地。
大多數的時候我一個人也感到擠....春
一個人也擠?為什麼?在家的時候,我總覺得特別擠,因為家裡小,人又多。
Post a Comment
<< Home
是一顆小小的小拿星; 自閉,是醫不了的老毛病。 文字的世界,盡是夢幻;傷痕累累的離去,回來,是學會堅強嘛?
View my complete profile
4 Comments:
我不是找碴,但你乘電梯都咁多野諗?
個問題係你有冇試過咁樣三個人企埋一級?
仲要你唔識佢地架,都唔知佢地做乜。
第二個女仔企埋上來時,我都窒左一下,
但佢地由始至終都好自然...
我個人好需要空間,所以我讓佢地。
大多數的時候
我一個人也感到擠....
春
一個人也擠?為什麼?
在家的時候,我總覺得特別擠,
因為家裡小,人又多。
Post a Comment
<< Home