明信片(一)
還記得,跟你說過,我很愛收集明信片的嗎?
知道你要外遊的時候,無論多近多遠,
總嚷著要你給我寄一個。
今天,始終沒收過一張,原來不容易。
那時候,你說,每次你都記著,
明信片買了,但沒有寄出,又沒有送我。
為什麼?你沒說,我亦沒有深究。
謎團已有這麼多,再添一兩個又算得上什麼!
記得一個笑話,是主人告訴我的。
兩年前,大王收到德國寄來的明信片,
他問主人有沒有收到呀?
主人不以為然的答,有,如何?
他再問,唔...多少張?
大王就是那麼愛比較。
主人自然的告訴他,兩張。
大王仍是死纏,為什麼你有兩張?
主人沒好氣的說,我也輸,人家有三張。
每次在異鄉寄明信片的時候,
我都記得這件小事,
所以,總會給主人多寄一點。
既是我有東西要報告,亦因為我不要主人輸。
大王,或者有一天,我離開香港久了,
我會努力的再給你多寄一點。
僕人,收到鬥獸場的明信片和梵帝岡的蓋章。
很高興,謝謝你,但我想,你的信是遺失了。
四年後,同是七月天,又收到你歐洲送來的明信片,
依舊羨慕,日子原來走得很快,我追不上。
等候,期待,是另一張越洋而來的小卡片。

7 Comments:
其實我很少外遊
求學時的朋友在外遊時也偶有寄在明信片
那份興奮是難以言喻的
大佬
去果幾日
竟然諗起你
不特止
仲要寄埋一張富有當地特色既明信片俾你
同你分享
邊度搵呀
因此
收到的話
寄出的人
和收到的人
都很是幸福
小春
咁你要快些去感謝神了,因為你識到我。
我就係你講那個很難找的人呢!
下次出遊,我把明信片寄去你新居,
但我怕你感動到要喊!
小春!(來一個隔空擊掌)
好耐無見喇!
我係張寶寶呀!
你係咪去左誤人子弟呀?
我做左明星呀!
我好鐘意收到你既明信片架!!!
我都好想可以寄明信片俾人, 但係都要係有長trip先得架...
打小報告,佳佳,小春話佢唔知你係邊個,
佢個人冇心盰。
我個人小氣, 我今次又輸了。
不過, 我輸慣了, 你不用每次給我多寄一點。
屌…
我都唔識
好多有限
Post a Comment
<< Home