那個年頭,就是鬼迷心竅。
posted by 鬼 @ 9.11.05
又會咁岩...一一"仲要一紅一藍添...(回來了, 但買不到明信片..灰)
不打緊,下次再來,要寄去 office 喎!
正打算..因為諗住記埋個手信俾你
嘩!有手信...好高興。
Post a Comment
<< Home
是一顆小小的小拿星; 自閉,是醫不了的老毛病。 文字的世界,盡是夢幻;傷痕累累的離去,回來,是學會堅強嘛?
View my complete profile
4 Comments:
又會咁岩...一一"
仲要一紅一藍添...
(回來了, 但買不到明信片..灰)
不打緊,下次再來,要寄去 office 喎!
正打算..
因為諗住記埋個手信俾你
嘩!有手信...好高興。
Post a Comment
<< Home