接機
同事明天便出發,和太太到倫敦探望小女兒。
問他,回來時,大女兒會去接機嗎?
他說,最好不要去,浪費車資。
他嘴巴是這麼說,但心裡還不是想嗎?
畢業的夏天,和僕人說過,要去機場接主人回來,
因為那是很長的絲路之旅,而我們都不用上班。
只可惜,是主人提早了一星期回來,不用我們接了。
不要說我不夠朋友,我有想過去接機的。
每次踏足機場的入境大堂,都很想有人來接機呀,
尤其是自己獨個兒回來的時候。
記得 2001 年的夏天,朋友把自己遺留在加德滿都,
我第一次獨個兒乘飛機回港,在那陌生又落後的機場。
五個多小時的空中旅程也不算什麼,
只是再次背起背囊,步出大堂的時候,
很想有人來接機,很想和人說說旅途的艱辛。
下一年,第一次衝出亞洲,很老套的興奮。
只是兩個多星期,朋友說以為我去了很久。
電話裡,他問我何時回來,
我都是那一句,是不是要來接我呢?
他當然說不,我也不會示弱,
不是接機就不要問,問了就要來。
回家了,上班了,朋友才知道我已經回來。
又是大話王,他說本打算來接機的,
只是不知道我在周末還是周日回來,
他以為我回來前會給他多打一次電話。
近來的一個人回來,都沒有了這種奢想,
只想快點回家,很累很累。
不過,印象很深的,
是夜半一個人在候機室,等候登機的孤寂,
沒有旅行的浪漫,有點淒涼。
是因為夜深了?因為將要踏足陌生的國度?
還是因為要離家很遠,會有地理上的距離?
我都不知道。
只是下一次,你們可以讓「猜輸」的那一個,
來機埸接我嗎?

14 Comments:
喂
我同ida同janet下星期一去尖咀果個德國啤酒節呀
買左你飛喇,你都要去!
詳情︰http://www.harbourcity.com.hk/hc/zh/dining/6951.html
入場費不包食物,食物價錢及款式︰
http://www.gbfhk.com/
點解有我份?我想溫書,要測驗呀!
我開左學咁耐都冇溫過書,咩文都冇!
而家 d 鬼佬已經睇我唔起,失禮中國人。
十二月考試喇,十一月尾,你地又要玩,
我俾左考試費,我要合格。
你自己夠係大話王,又沒有問我邊日返,我當時又沒有手提電話,而且最重要係你連我點返都唔知!仲話接我!我係坐火車返香港呀!
Janet話ok呀,星期一去啦。
點解有你份?信命吧!你學埋咁多乜文物文,咪去溝個德國仔返黎學埋德文囉!而家主人話星期一ok呀!你隻小鬼唔係學人反抗呀?
德國人唔靚仔。你可以做爛仔,點解我唔得?
我只係想靜靜地自閉咋,你都要趕絕我?
大話王?你估我係你那個頂級好朋友呀?
我有計劃的,諗住打去你屋企問你幾時番,
但冇諗過你 cheap 得咁可憐,係由陸路番。
返工溫呀,你最耍家。
今時唔同往日,而家唔得咁。
This comment has been removed by a blog administrator.
This comment has been removed by a blog administrator.
可能我已經慣左
一個人坐機/返香港反而仲自在添..
扮勤喎而家,咁點先,係咪又係因為佢無得去先,
上次果鑊已經冇骨氣嫁喇喎,今次係咪又冇德仔先?
主人,你有say,一句到尾,你講丫!
沿用舊招吧,你用六叔引誘佢。或者咁,用兩張台慶飛叫佢黎。
如果去德仔,可以去大食先呀。
為什麼我的人生不是掌握在我手裡?
上次冇骨氣都唔關我事,
一早,我都清楚表態啦。
今次德仔,我都唔係放飛機,
你地三個去溫仔啦,我要溫書。
講真架,呢幾日,俾阿哥惹左感冒,
我聽日要係屋企閉關。
Post a Comment
<< Home