鬼迷心竅

那個年頭,就是鬼迷心竅。

October 26, 2004

接機

同事明天便出發,和太太到倫敦探望小女兒。
問他,回來時,大女兒會去接機嗎?
他說,最好不要去,浪費車資。
他嘴巴是這麼說,但心裡還不是想嗎?

畢業的夏天,和僕人說過,要去機場接主人回來,
因為那是很長的絲路之旅,而我們都不用上班。
只可惜,是主人提早了一星期回來,不用我們接了。
不要說我不夠朋友,我有想過去接機的。

每次踏足機場的入境大堂,都很想有人來接機呀,
尤其是自己獨個兒回來的時候。

記得 2001 年的夏天,朋友把自己遺留在加德滿都,
我第一次獨個兒乘飛機回港,在那陌生又落後的機場。
五個多小時的空中旅程也不算什麼,
只是再次背起背囊,步出大堂的時候,
很想有人來接機,很想和人說說旅途的艱辛。

下一年,第一次衝出亞洲,很老套的興奮。
只是兩個多星期,朋友說以為我去了很久。
電話裡,他問我何時回來,
我都是那一句,是不是要來接我呢?
他當然說不,我也不會示弱,
不是接機就不要問,問了就要來。

回家了,上班了,朋友才知道我已經回來。
又是大話王,他說本打算來接機的,
只是不知道我在周末還是周日回來,
他以為我回來前會給他多打一次電話。

近來的一個人回來,都沒有了這種奢想,
只想快點回家,很累很累。

不過,印象很深的,
是夜半一個人在候機室,等候登機的孤寂,
沒有旅行的浪漫,有點淒涼。
是因為夜深了?因為將要踏足陌生的國度?
還是因為要離家很遠,會有地理上的距離?
我都不知道。

只是下一次,你們可以讓「猜輸」的那一個,
來機埸接我嗎?

14 Comments:

At 28/10/04 00:26, Blogger Unknown said...


我同ida同janet下星期一去尖咀果個德國啤酒節呀
買左你飛喇,你都要去!

詳情︰http://www.harbourcity.com.hk/hc/zh/dining/6951.html

入場費不包食物,食物價錢及款式︰
http://www.gbfhk.com/

 
At 28/10/04 06:49, Blogger  said...

點解有我份?我想溫書,要測驗呀!
我開左學咁耐都冇溫過書,咩文都冇!
而家 d 鬼佬已經睇我唔起,失禮中國人。

十二月考試喇,十一月尾,你地又要玩,
我俾左考試費,我要合格。

 
At 28/10/04 18:46, Blogger gomamon said...

你自己夠係大話王,又沒有問我邊日返,我當時又沒有手提電話,而且最重要係你連我點返都唔知!仲話接我!我係坐火車返香港呀!
Janet話ok呀,星期一去啦。

 
At 28/10/04 21:16, Blogger Unknown said...

點解有你份?信命吧!你學埋咁多乜文物文,咪去溝個德國仔返黎學埋德文囉!而家主人話星期一ok呀!你隻小鬼唔係學人反抗呀?

 
At 28/10/04 21:37, Blogger  said...

德國人唔靚仔。你可以做爛仔,點解我唔得?
我只係想靜靜地自閉咋,你都要趕絕我?

 
At 28/10/04 21:45, Blogger  said...

大話王?你估我係你那個頂級好朋友呀?
我有計劃的,諗住打去你屋企問你幾時番,
但冇諗過你 cheap 得咁可憐,係由陸路番。

 
At 28/10/04 22:59, Blogger gomamon said...

返工溫呀,你最耍家。

 
At 29/10/04 01:13, Blogger  said...

今時唔同往日,而家唔得咁。

 
At 29/10/04 23:00, Blogger 肥你 said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 29/10/04 23:00, Blogger 肥你 said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 29/10/04 23:02, Blogger 肥你 said...

可能我已經慣左
一個人坐機/返香港反而仲自在添..

 
At 29/10/04 23:14, Blogger Unknown said...

扮勤喎而家,咁點先,係咪又係因為佢無得去先,
上次果鑊已經冇骨氣嫁喇喎,今次係咪又冇德仔先?
主人,你有say,一句到尾,你講丫!

 
At 30/10/04 00:52, Blogger gomamon said...

沿用舊招吧,你用六叔引誘佢。或者咁,用兩張台慶飛叫佢黎。
如果去德仔,可以去大食先呀。

 
At 30/10/04 07:59, Blogger  said...

為什麼我的人生不是掌握在我手裡?

上次冇骨氣都唔關我事,
一早,我都清楚表態啦。
今次德仔,我都唔係放飛機,
你地三個去溫仔啦,我要溫書。

講真架,呢幾日,俾阿哥惹左感冒,
我聽日要係屋企閉關。

 

Post a Comment

<< Home