那個年頭,就是鬼迷心竅。
posted by 鬼 @ 19.10.04
這是好片呀~你果然最近浪漫過頭了~
對呀,太不切實際,要調節一下。如果是我剛從東歐回來時看的話,我定會更喜歡這個戲。你又為什麼說它是好片呢?
有ethan hawke的片,都是好片
乜你都愛俊男?你不是要 switch 去當 lesbian 嗎?
但係個片名真係好"爛片"feel完全吸引唔到我囉四頭披
喂,阿四,歡迎你喎。我初時都係抱住睇爛片的心去,但喜出望外。
看,也不是太爛吧,有這麼多人知道這套片。
This comment has been removed by a blog administrator.
為了增加成功機會我進一步switch去bisexual類男又溝女又撩免得老左要陪閃電雯
唔好陪我,我要做天煞孤星。
no way!我唔會俾人一個人咁型!我要將「天煞孤星」變得好common,一街都係,等你個image cheap晒!
哈哈,you're my baby 啦。完全俾你睇穿晒。冇錯,我是為了虛榮,連一個人孤伶伶也當是一種可炫耀的本錢。
Post a Comment
<< Home
是一顆小小的小拿星; 自閉,是醫不了的老毛病。 文字的世界,盡是夢幻;傷痕累累的離去,回來,是學會堅強嘛?
View my complete profile
12 Comments:
這是好片呀~
你果然最近浪漫過頭了~
對呀,太不切實際,要調節一下。
如果是我剛從東歐回來時看的話,
我定會更喜歡這個戲。
你又為什麼說它是好片呢?
有ethan hawke的片,都是好片
乜你都愛俊男?你不是要 switch 去當 lesbian 嗎?
但係個片名真係好"爛片"feel
完全吸引唔到我囉
四頭披
喂,阿四,歡迎你喎。
我初時都係抱住睇爛片的心去,
但喜出望外。
看,也不是太爛吧,有這麼多人知道這套片。
This comment has been removed by a blog administrator.
為了增加成功機會
我進一步switch去bisexual類
男又溝女又撩
免得老左要陪閃電雯
唔好陪我,我要做天煞孤星。
no way!
我唔會俾人一個人咁型!
我要將「天煞孤星」變得好common,
一街都係,
等你個image cheap晒!
哈哈,you're my baby 啦。
完全俾你睇穿晒。
冇錯,我是為了虛榮,
連一個人孤伶伶也當是一種可炫耀的本錢。
Post a Comment
<< Home