神奇小子(四)
是 1998 年的夏天,世界杯的夏天。
超級市場外,碰上了神奇小子。
閒聊著,他已離開八鄉,正式投入工作,離家很近。
告訴他我在放暑假;下學年開始,我要離家搬到宿舍去。
「大學生,有好女孩吧!」他問。
「你要嗎?怎麼樣的女孩子呢?」
「不是我呀,是消防員。他是個好男人,又俊。」
「哈!為什麼人人都這麼說?
去年,一個舊同學也說他是難得的好男人。」
「你是說他不好嗎?你說他不俊嗎?」
「不要兇,我又沒見過他,怎曉得他有多好。」
「唉,都不知他在想什麼,都和女朋友分手了,
想介紹女孩子給他,他又硬說不要。」
說著,說著,球賽要開始了,是日本隊的比賽。
「要開始了,在這裡看吧!」神奇小子提議。
沒法子,趕不及回家,唯有如此。
這是我唯一一次,坐在商場的地板上,
在電器舖外,倚仗櫥窗內的電視機,看世界杯直播。

3 Comments:
做咩突然間提返起你個朋友仔呀?
我仲以為因為你最近見返面添..
冇見好耐喇,好似仲未話佢聽我換左 office 添。
有時打電話俾佢,佢又會 cut 我線,
總之,佢就乞人憎。
另類掛念?以為寫悼文?
佢邊有咁易死丫。
想係佢生日前寫晒,應該趕得切卦,
仲有個半月,當係送俾佢啦。
不過,佢仲有冇上網?
你有見到佢,話佢聽,我有為佢寫文章啦!
揀佢來寫,唔係因為掛住佢,
只係因為,佢的故事最好笑,夠特別。
我同佢,識左咁耐,唔需要用掛唔掛住來形容,
開口話掛住佢,次次都係假的多真的少。
真的在想他時,唔會俾你地知。
我會直接打電話去嘈佢。
Post a Comment
<< Home