鬼迷心竅

那個年頭,就是鬼迷心竅。

June 28, 2005

Casa 日記(一)


Casa and Elmo, London; posted by Vincent Posted by Picasa


六月廿八日,去了一個新地方,
認識了一個新朋友,Elmo。
我們終於碰面了,在我們神交了一陣子以後。

3 Comments:

At 30/6/05 19:55, Anonymous Anonymous said...

Hello Elmo
Nice to meet you

 
At 7/7/05 13:44, Anonymous Anonymous said...

Oh Elmo, i'm Pluto woh woh. How r u?

ball wang.

 
At 12/7/05 00:17, Blogger  said...

黃波,下一次,你給我 pluto 的相片,
我要把牠的相放到這裡來。

 

Post a Comment

<< Home